reklama

Ja, ja, a len ja.....

Tak dnes je to už v háji. Môja vnútorná harmónia mi zakývala a odišla. Ževraj môj vysoký tep a vrelú krv už nemôže zniesť. Ach tak mi chýba, keby len vedela aké je niekedy ťažké udržať si chladnú hlavu a krv. Stojíte v rade 15 minút a nedisciplinovaní Slováci nevedia, čo znamená zástup ľudí stojacich za sebou.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)
Obrázok blogu
(zdroj: http://www.google.sk/imgres?q=slovak+flag+funny&um=1&hl=sk&clien)

Ani sa nečudujem, že v našom zdravotníctve, školstve a neviem kde, chýbajú peniaze. Ľudia nedokážu ani stáť v rade a čakať, a nie to ešte byť trpezlivý pri nadobúdaní majetku čestnými praktikami. Asi niektorým jedincom už nič nie je sväté.

Rada kŕmim sliepky- "kury". Hocičo im hodíte, idú sa o to pobiť. Nevedia sa rozdeliť, naháňajú sa a kradnú si sústo z úst. Ale však sú to len sliepky.

Niekedy mi je smutno. Ani štyridsať rokov komunizmu nám nepomohlo uvedomiť si aká zlá je zlodejina a čo to prináša spoločenstvu. Ako povedal jeden úspešný slovenský podnikateľ: " Peniaze nekrivia charatker, peniaze ukazujú charakter. Keď je niekto dobrý človek a dostane sa ku peniazom, dokáže byť ešte lepší a pomôcť druhým. Keď sa ku peniazom dostane človek-sviňa, stane sa z neho mega sviňa."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Držím palce ľuďom, ktorí ešte dokážu v tejto našej republike žiť, pracovať, čestne podnikať, lebo naozaj to nemajú ľahké. Ďakujem Bohu za nich.

Monika Železníková

Monika Železníková

Bloger 
  • Počet článkov:  71
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Život je tragikomédia. Môžeme si vybrať, či sa budeme smiať, či plakať. Obe možnosti sú krásne. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu