reklama

Iskra

Niekto mi raz poveda, že keď sa na mňa pozerá dieťa, pozerá sa na mňa sám Boh..... Stručné a jednoduché a krásne. Pozeralo sa na mňa a sledovalo ma tak živo. Dokázalo sa na mňa dlho dívať, dokázalo sa na mňa usmiať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

Pohľad dieťaťa, malého nevinného stvorenia. Niečo tak nádherné, tak hlboké, neviem to ani opísať slovami. Pamätám sa len na ten pocit, ktorý ma uzdravoval, ktorý ma utvrdil v tom, že život je dar a láska existuje a prevyšuje všetko.

Vyskúšajte si to!

Monika Železníková

Monika Železníková

Bloger 
  • Počet článkov:  71
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Život je tragikomédia. Môžeme si vybrať, či sa budeme smiať, či plakať. Obe možnosti sú krásne. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu