reklama

Začiatok....

Vždy je ťažké začať. To, ako som sa narodila si nepamätám, len moja mama hovorieva, že môj príchod na svet ju veľmi bolel (myslím tým ten telesný aspekt). Ako dieťa som bola chcená a milovaná :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

Pamätám si môj prvý deň v škole. Bola som veľmi sklamaná lebo som čakala, že ako náhle sa ocitnem v triede budem vedieť čítať, no keď som sa pozrela na abecedu na stene, nič mi to nehovorilo.

Hej, začiatky bolia, čo vám budem o tom rozprávať, každý ich dôverne pozná.

Ja začínam....píšem môj prvý článok, na mojom prvom blogu.....a už to chvíľu trvá :) to písanie....a dáva to zabrať mojím mozgovým závitom, mojej kreativite a hlavne mojej trpezlivosti, ktorá je taká krehká :)

Možno ma zraní kritika a nepochopenie, možno to bude naozaj bolieť :)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A možno tak ako moju mamu bolel môj príchod na svet, a zároveň jej priniesol radosť a stále prináša...

A možno tak ako som nepoznala abecedu a zažila jedno z prvých sklamaní ..... tvrdá práca učiteľov, rodičov a aj tá moja :) priniesla ovocie....viem čítať, viem písať....a to prináša toľko poznatkov a krás....

Tak možno moje začiatočnícke články....prinesú vám milí čitatelia........ radosť a obohatenie.....prinesú mne....radosť a obohatenie, vďaka vašej spätnej väzbe :)

A tak ako povedal Sv. Augustín: "Ak mlčíš, mlč z lásky, ak hovoríš, hovor z lásky."

Ja vám garantujem, že píšem a budem písať s láskou :)))

Monika Železníková

Monika Železníková

Bloger 
  • Počet článkov:  71
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Život je tragikomédia. Môžeme si vybrať, či sa budeme smiať, či plakať. Obe možnosti sú krásne. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu