reklama

Trpezlivosť....

Chcela by som napísať tak veľa. Napriek tomu nedokážem niektoré veci vyjadriť. Chcela by som popísať svoje pocity, chcela by som poznať odpovede na moje otázky. Napriek tomu to neviem a odpovede nedostávam. Ostávam niekde na bode......ostávam niekde, kde je niečo hlbšie ako ja, kde je niečo za všetkým....Akosi mne, netrpezlivému typu ostáva len jedno....trpezlivosť....ostáva len jedno... pokora....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Schelinger spieva:

" Stále dál člověk kráčí,
černou tmou kroky zní,
samotný, oči k pláči,
kdo mu rozumí.

Boty mám samou díru,
prošel jsem celý svět,
lásko má, dej mi sílu,
najít cestu zpět.

Kde jsi, kde jsi lásko má,
a kdo cestu k tobě zná.

Stále dál člověk kráčí,
černou tmou kroky zní,
samotný, oči k pláči,
kdo mu rozumí."

Verím, že nie som jediná, kto sa tak často cíti. Umelci dostali dar popísať to, čo cítia a nám to možno niekedy predsa len trošku pomôže.....

Ostáva mi len viera a nádej, že na ceste, ktorá ide tmavou dolinou, bude na konci svetlo......Ostáva mi viera a nádej, že na konci každého trápenia, každého životného obdobia príde poznanie a radosť.....Ostáva mi len nádej a viera...........

Monika Železníková

Monika Železníková

Bloger 
  • Počet článkov:  71
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Život je tragikomédia. Môžeme si vybrať, či sa budeme smiať, či plakať. Obe možnosti sú krásne. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu