reklama

Ruže

Svet by bol celkom iný. Možno by to nebol ani ten pravý svet. Kvety by nemali takú živú sýtu farbu. Kontrast, ktorý dodáva iskru by sa stratil.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Sedela som len tak na gauči a sledovala ako krásne pôsobia maličké ruže v jednoduchej sklenej váze, vlastne v jednoduchom sklenenom pohári. Sviečka horiaca v pološere im dodávala istý náboj a hĺbku. Nie sú to len obyčajné lacné ruže z lidla. To ony dodávali izbe čaro.

Zrazu som pocítila pokoj a istotu, že všetko je tak ako má byť. Aj malé ruže sú na tom správnom mieste.

Svet by bol celkom iný. Keby som ťa nebola stretla. Keby som ťa nebola stratila. Svet by bol ochudobnený o túto chvíľu s ružami.

Keby.......

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ruže by boli inde........a ja tiež.

Monika Železníková

Monika Železníková

Bloger 
  • Počet článkov:  71
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Život je tragikomédia. Môžeme si vybrať, či sa budeme smiať, či plakať. Obe možnosti sú krásne. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu