reklama

Človek

Človek, krehký, jemný, cítiaci, milujúci, krutý, hrozný, nenávidiaci.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Tak súď ma, súď, človek,

čo nepoznáš cesty moje.

Tak súď ma, súď, človek,

čo nežiješ pocity moje.


Tak súď ma, súď, človek,

veď aj ty si jeden z nás,

tak súď ma, súď, človek,

či si lepší od nás snáď.


Tak súď ma, súď, človek,

čo nepoznáš srdce moje,

tak súď ma,súď ,človek,

predsa len Boh vie, čo v ňom je.


Tak zdvihni kameň ak si slepý a hoď.

Ježiš povedal, nik ťa neodsúdil?

Nikto Pane.

Ani ja ťa neodsudzujem, odteraz viac nehreš a choď.

Monika Železníková

Monika Železníková

Bloger 
  • Počet článkov:  71
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Život je tragikomédia. Môžeme si vybrať, či sa budeme smiať, či plakať. Obe možnosti sú krásne. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu