reklama

Vlastná planéta

Nechtiac som počula rozhovor susedy z dvora. “Mamka, ja som Hanka.” Starká: “Peter, ja chcem ísť domov, kde je moja mamka.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

 Hanka: “Starká ja som Hanka! Tu je váš dom! Vaša mamka je už mŕtva! – rozhovor 91-ročnej starenky a jej dcéry.

Staroba. Každý sa jej bojíme. A ak existuje človek, ktorý nie, klobúk dole, musí to byť vyzretá a harmonická bytosť.

Staroba. Bojíme sa poníženosti, slabosti, závislostí na iných. Bojíme sa utrpenia, samoty, bezmocnosti.

Mladosť je krásna, plná života, sily, nádeje, vízií, no keď sa váš život blíži ku koncu, ostanú vám len spomienky, výčitky, či hrejivé pocity.

Len sa ma to dotklo a chcela by som poďakovať všetkým trpezlivým a milujúcim ľuďom, ktorí sa starajú o svojich blízkych. Nikdy nevieme, čo čaká nás a každá ľudská bytosť si zaslúži dôstjnosť.

Monika Železníková

Monika Železníková

Bloger 
  • Počet článkov:  71
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Život je tragikomédia. Môžeme si vybrať, či sa budeme smiať, či plakať. Obe možnosti sú krásne. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu