reklama

Maličkosti.........

Bola som tak trošku smutná. Vlastne dosť smutná. Poznáte ten pocit, keď vás niečo tlačí v hrudi a vy neviete, či to máte vyplakať, či prehltnúť. Určite je to otázka pre psyochológov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Bol deň ako každý iný, slnko svietilo ako doteraz, čas plynul, život vznikal a zanikal. Ponorená do svojej bolesti a práce mi zrazu padol pohľad na čerstvý, ešte nerozkvitnutý tulipán na stole. Tá krása ma celkom pohltila, tá nevinnosť , i keď veľmi krátka, kedže o pár dní aj jeho zasiahne kolobeh života a smrti. 

Bol tu ten tulipán pre mňa odjakživa? Len pre mňa? Pre túto chvíľu? Pre rozveselenie môjho srdca?

Maličkosti tvoria tento život, nie? A robia ho krásnym!

Obrázok blogu
(zdroj: http://beflowerish.com/pink-tulips/pink-tulips-pink-tulip/)
Monika Železníková

Monika Železníková

Bloger 
  • Počet článkov:  71
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Život je tragikomédia. Môžeme si vybrať, či sa budeme smiať, či plakať. Obe možnosti sú krásne. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu