reklama

Rozhovor s Bohom

Kráčala som úzkou cestičkou hore kopcom. Bolo tam ticho a bolo to celkom príjemné. Rozmýšľala som nad tým, prečo niekedy Boh mlčí, prečo nedostávam odpovede na moje otázky.... A potom ma napadlo, že možno preto, že Boh je hlbšie..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (19)

...ako o tom rozpráva Tomáš Halík, a že potrebujem ešte poriadne zatiahnuť na hlbinu, aby som ho počula....Boh totiž nie je lacný.

Nie je lacný ako nie je lacný čistý detský pohľad a úsmev, či úprimná a nezištná pomoc priateľa, či ranný výhod slnka a ranné zore, ako krásny pohľad na nočnú nebeskú oblohu.

A aby nebol lacný aj tento krátky článok, nebudem pokračovať.....nechám Vám tú chvíľu na rozhovor....

Monika Železníková

Monika Železníková

Bloger 
  • Počet článkov:  71
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Život je tragikomédia. Môžeme si vybrať, či sa budeme smiať, či plakať. Obe možnosti sú krásne. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu