reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Monika Železníková

Monika Železníková

Bloger 
  • Počet článkov:  71
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Život je tragikomédia. Môžeme si vybrať, či sa budeme smiať, či plakať. Obe možnosti sú krásne. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

.....Len tak....myšlienka...sem-tam

Monika Železníková

.....Len tak....myšlienka...sem-tam

O čom je život? Asi sa pýta každý z nás.....Niekto odpoveď pozná niekto nie.....Niekto ju hľadá celý život..... Chcem, túžim nájsť....láska, nádej, viera.....Bože kde si.....si v ňom? v nej? vo mne?

  • 20. jún 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 336x
  • 0
Bože, vďaka za Schelingera

Monika Železníková

Bože, vďaka za Schelingera

Hovorí sa: "Človek mieni, Pán Boh mení." Teraz nechcem Boha žalovať za všetko, čo sa deje. Chcem len povedať, že život je taký pestrý a vždy nás vie prekvapiť.

  • 7. máj 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 792x
  • 5
Všetko má svoj čas

Monika Železníková

Všetko má svoj čas

Musela som ju opustiť. Bola nazaj krásna a dokonalá. No potom sa stali veci, ktoré mi ukázali, že moja vysnívaná predstava o živote neexistuje. Existuje len život. Nikomu nemusím vysvetľovať, čím nás vie život prekvapiť a to či už v dobrom alebo v zlom.

  • 4. jan 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 729x
  • 0
Vianoce

Monika Železníková

Vianoce

Čo pre mňa znamenajú Vianoce? Človek sa vyvíja, a tak aj jeho pohľad na svet, aj na Vianoce. Ako dieťa som sa tešila na stromček, na darčeky, verila som, že to dieťa Ježiš je také dobré a dáva nám to všetko. Snažila som sa byť dobrá celý advent. Každý deň sme sa modlievali ruženec, chodievali sme na roráty, snažili sme sa robiť dobré skutky, aby mal z nás Ježiško radosť, keď príde. Vnímala som to veľmi intenzívne. Dnes je to iné. Mám menej času, mám väčší problém sa stíšiť, či pomodliť sa ruženec. Médiá nás upozorňujú hlavne na tie materiálne stránky, človek má viac starostí. Uprostred toho všetkého však cítim, že sa potrebujem vrátiť k tomu tajomnému tichu, k rozíjimaniu. A keď si tak rozoberieme niektoré tajomstvá radostného ruženca, uvedomíme si, že to vôbec nebolo ľahké, no Ježiš predsa prišiel a daroval sa nám.

  • 19. dec 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 665x
  • 0
Bolo to také "malé prekvapenie"

Monika Železníková

Bolo to také "malé prekvapenie"

Bolo to spontánne rozhodnutie. Mama z toho nebola nadšená. Ona si radšej veci dobre premyslí a racionálne sa rozhodne. No bolo už neskoro. Ocko s Kikou už vybrali toho správneho adepta. Keď sme si ho potom pozreli so sestrou na internete, vybuchli sme smiechom. Všetky šteniatka boli biele, len jedno malo čierny fliačik okolo oka. Áno, bol to on. Musím sa priznať mám rada, keď sú veci autentické, ozajstné. A...bez urážky ich majiteľov, ale ja nemám rada malé psy, pôsobia na mňa ako "akože psy"...okrem toho, že sú agresívnejšie, uhryzli ma už dva z nich do nosa. Ale tomu sa tu nechcem venovať.

  • 30. okt 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 928x
  • 0
reklama
Jeseň života

Monika Železníková

Jeseň života

Starí ľudia mnohokrát radšej zomrú, pretože nik pre nich nemá milé slovo. (Edward Albee) Dnes sa zastavila na návštevu naša deväťdesiatročná suseda. Vošla do predsiene a trasľavým hlasom sa opýtala, či sme doma. Prišla hlavne pokecať so starkou, keďže starká žije s nami, a doniesť aj nejaké to euro na bratovu svadbu. Na dedine je to zvykom, že sused suseda v takejto záležitosti podporí.

  • 11. okt 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 152x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu