reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Monika Železníková

Monika Železníková

Bloger 
  • Počet článkov:  71
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Život je tragikomédia. Môžeme si vybrať, či sa budeme smiať, či plakať. Obe možnosti sú krásne. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Neviditeľná

Monika Železníková

Neviditeľná

Niekedy chcem zmiznúť. Byť neviditeľná, nehľadaná, sama so sebou, s tichom a zapálenou sviečkou.

  • 24. nov 2021
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 221x
  • 0
Pre všetkých sympatizantov, či nesympatizantov

Monika Železníková

Pre všetkých sympatizantov, či nesympatizantov

Prvýkrát som ju videla. Bola v sušičke. Ležala si tam schúlená ako klbko a sladko spala. Majiteľka ju zjavne vyrušila.

  • 6. mar 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 735x
  • 0
Keď karafiáty mlčia

Monika Železníková

Keď karafiáty mlčia

Sedela som prilepená na radiátore a bola som rada. Bola som rada, že túto pokojnú, tichú a teplú chvíľu, môžem byť sama so sebou.

  • 2. mar 2020
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 420x
  • 0
Francúzska návšteva

Monika Železníková

Francúzska návšteva

Konečne prišli, moja francúzska priateľka a jej dve deti. Nedali sa prehliadnuť ich veľké hnedé kukadlá a hanblivý úsmev.

  • 24. júl 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 972x
  • 1
Vypni - Zapni

Monika Železníková

Vypni - Zapni

Chcela som už skončiť. Vonku svietilo slnko a neskutočne ma to ťahalo von. ,,Počkaj ešte!” – povedal, teda, napísal.  ,,Nie, nie!” – mala som už toho dosť.

  • 28. aug 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 559x
  • 1
reklama
Rozhovor s Bohom

Monika Železníková

Rozhovor s Bohom

Kráčala som úzkou cestičkou hore kopcom. Bolo tam ticho a bolo to celkom príjemné. Rozmýšľala som nad tým, prečo niekedy Boh mlčí, prečo nedostávam odpovede na moje otázky.... A potom ma napadlo, že možno preto, že Boh je hlbšie..

  • 7. feb 2017
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 1 026x
  • 19
Byť, či nebyť......erasmákom

Monika Železníková

Byť, či nebyť......erasmákom

Neuveriteľné! Tak po troch rokoch sa zas vidíme. Ona má za sebou Nový Zéland a ja pôrod. Skrátka každá sme sa ocitli na nejakej novej etape života, zas sa nám skrížili cesty.

  • 24. máj 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 935x
  • 0
Maličkosti.........

Monika Železníková

Maličkosti.........

Bola som tak trošku smutná. Vlastne dosť smutná. Poznáte ten pocit, keď vás niečo tlačí v hrudi a vy neviete, či to máte vyplakať, či prehltnúť. Určite je to otázka pre psyochológov.

  • 3. máj 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 741x
  • 2
Potichu, po myšlienke....

Monika Železníková

Potichu, po myšlienke....

V tichu a v myšlienke po myšlienke..................... kvapka po kvapke, vločka po vločke, tón po tóne...........

  • 13. jan 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 198x
  • 0
Metamorfóza

Monika Železníková

Metamorfóza

Čo urobí môj deň krajším? Detský úsmev a tie detské rozžiarené iskierky v očiach, vtedy viem, že láska existuje a že som milovaná.

  • 21. aug 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 508x
  • 0
reklama
Vlastná planéta

Monika Železníková

Vlastná planéta

Nechtiac som počula rozhovor susedy z dvora. “Mamka, ja som Hanka.” Starká: “Peter, ja chcem ísť domov, kde je moja mamka.

  • 9. júl 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 570x
  • 2
Málo, či veľa

Monika Železníková

Málo, či veľa

Niekedy stačí pol hodinka. Niekedy stačí trošku hudby, či totalného ticha. Niekedy stačí pár hlbokých nádychov a výdychov. Niekedy stačí hodiť to za hlavu. Niekedy proste stačí zastaviť sa.

  • 9. júl 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 602x
  • 0
Láska matky

Monika Železníková

Láska matky

Ešte ho nepoznáš....

  • 1. nov 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 287x
  • 0
Tam...kde je Pán

Monika Železníková

Tam...kde je Pán

I keď pevnú zem pod nohami cítiš, i keď život svojou rýchosťou sa rúti, niekde v tvojom srdci, je raj.

  • 28. okt 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 249x
  • 1
Ranná modlitba

Monika Železníková

Ranná modlitba

Semica, pes o ktorého sa momentálne na čas staráme lebo majiteľ prechádza ťažkými životnými skúškami, ma zas prebúdzala svojím otravným štekotom do krásneho rána. Čo môže byť krajšie ako skoré čerstvé ráno, kde ste len vy, pes, ktorý je šťastný aj za tú krátku prechádzku a za ten čas, ktorý nie je sám. Tak poď Semica! A už si vykračujeme. Scenérie v najbližšom poli naozaj pohládzali dušu, vdzuch ma pomaly a príjemne prebúdzal a občerstvoval, vtáky si bestarostne poletovali a bažanty sa schovávali vo vysokej tráve.

  • 12. sep 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 711x
  • 0
reklama
Úspešný život

Monika Železníková

Úspešný život

Dnes chce byť každý šťastný. Honba za šťastím sa stala dôležitou súčasťou mnohých. Tí šikovnejší to dokážu využiť a tak celkom dobre zbohatnúť. Dnes totiž všetko ovplyvňuje "VESMÍR" a dávajte si pozor,na čo myslíte, lebo on počuje všetko.

  • 24. aug 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 464x
  • 0
Dobra je viac

Monika Železníková

Dobra je viac

Vyšla som na balkón. Bolo to jedno z tých krasných skorých rán, kde ste len vy, výchádzajúce slnko a pocit, vítajúci nový deň. Tiché a pokojné, plné nádeje a radosti.

  • 8. aug 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 565x
  • 1
Človek

Monika Železníková

Človek

Človek, krehký, jemný, cítiaci, milujúci, krutý, hrozný, nenávidiaci.

  • 31. júl 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 361x
  • 0
Nepoznaná láska

Monika Železníková

Nepoznaná láska

Tak tichučko splieta sa život celkom nový. Tak tichučko rastie si telo z mojej krvi.

  • 16. júl 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 287x
  • 0
Cesta, necesta

Monika Železníková

Cesta, necesta

Nikedy sa človek musí niečoho vzdať, aby jeho život dostal zmysel, aby jeho jestvovanie prinieslo úrodu. Niekedy sa človek musí vzdať svojich predstáv a plánov, aby mohol objaviť niečo krajšie a hlbšie, niečo je je ohraničené jeho chápaniu, niečo, čo nakoniec bude to najlepšie pre neho samého.

  • 27. jún 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 337x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu